petek, 3. september 2010

NADALJEVANJE

Well, let's start with second part of the season. Last two days I was working on Nitra, Juniperus chinensis which I styled at demonstration in Slovakia. During summer I was letting the juniper grow freely and now It was calling for new wire.


No, pa začnimo z drugim delom letošnje sezone. Za uvod sem se zadnja dva dni ukvarjal z Nitro, kitajskim brinom, ki sem ga prvič oblikoval na demonstraciji na Slovaškem. Čez leto sem ga pustil nekoliko svobodneje rasti in zdaj je klical po škarjah in žici.



I cut all old wire, thicker one has done its job and brunches stayed at desired position. But there was a lot of work on pinching and wiring smaller brunches. Now a few season of precise pinching and wiring is still missing, but we are getting there! At the end of the day the light was not good enough for a decent photograph, but I'll post it soon!

Popolnoma sem ga razžičil, debelejša žica je v letu in pol opravila svoje delo in veje so obstale v željeni poziciji. Zato pa je bilo veliko dela z vršičkanjem in natančnim žičenjem manjših vej. Do končne podobe mu manjka še nekaj sezon natančnega vršičkanja in nekajkrat ponovljeno žičenje. Ampak napredujemo! Za spodobnejšo fotografijo mi je ob koncu dneva zmanjkalo prave svetlobe. Pošljem kmalu!



P.S.: Tora is ready for new workshops, so if you are interested just call me!

P.S.: Za tečaje in delavnice je odprla vrata tudi Tora, če vas zanima pokličite!

Ni komentarjev: